pondělí 29. listopadu 2021

All I Want For Christmas Book Tag

Zdravím!

Po dlouhé době jsem se rozhodla se zabavit u jednoho knižně/vánočně laděného tagu, který jsem našla zde. Nepůjde tedy dnes o nijak hlubokomyslný článek, je to spíše pro pobavení. Ale třeba to někoho zaujme. No a jelikož nám včera začal advent, nešlo vybrat nic jiného, než tag s vánoční tématikou. :-)

Přeji příjemné čtení.

P.S. Původně jsem do překladu otázek chtěla zasadit našeho "domácího" Ježíška, ale ne všude to vyznívalo úplně dobře, tak jsem tam teda nechala Santu.


  • Jakou fiktivní postavu si přeješ, aby ti Santa nechal pod vánočním stromečkem?

Těch postav je dost, ale nějak mi nejvíc v hlavě v tomto ohledu utkvívá komisař Ricciardi z detektivek Maurice de Giovanniho - je to takový zvláštní patron, které bych chtěla poznat osobně a víc do detailu - je na něm něco uhrančivého.


🎄🎄🎄🎄🎄

  • Jakou fiktivní postavu bys chtěl/a políbit pod jmelím?

Tohle teda byla pro mne dost zapeklitá otázka, protože podobným způsobem o postavách běžně nepřemýšlím... 😂 Ale nakonec asi volba padá na Aragorna z Pána prstenů...

🎄🎄🎄🎄🎄

    • Píšeš dopis Santovi. Jakých top 5 knih tam uvedeš jako své přání?

    Vybrat jen pět z nich bylo fakt těžké, ale nakonec jsem zvolila následující: Malý kamarád (Donna Tartt), Propast (Jozef Karika), Sanatorium (Sarah Pearse), Šeptuchy (Alena Sabuchová), Všechny stránky Amelie (Aschley Schumacher).


    🎄🎄🎄🎄🎄

      • V Bradavicích probíhá "Tajný Santa". Co si přeješ dostat ze všeho nejvíc?

      Byť to může znít dost divně, nejde o žádnou materiální záležitost. Kdybych mohla dostat víc energie do života a taky kdybych mohla dostat delší dny, abych stíhala všechno, co bych ráda, tak bych se vůbec nezlobila...

      🎄🎄🎄🎄🎄

        • Máš strávit celý den s postavami a herci z dané filmové adaptace - to vše spadající do jednoho jediného fandomu. Jaký fandom si vybereš?

        Tak nebude to úplně filmová adaptace, ale seriálová - jednoznačně volím Sherlocka - knižní postavy i seriálové herce z adaptace BBC. Protože Benedict Cumberbatch a Martin Freeman jsou poklad! 😍


        🎄🎄🎄🎄🎄

          • Jakým fiktivním zvířetem bys nahradil/a soba Rudolfa a kterého bys tím tak rád/a potkal/a na střeše svého domu?

          Dost dlouho jsem přemýšlela, kolik jsem vlastně přečetla knih, které by v sobě zahrnovaly fiktivní zvířata. A dlouho mi na mysli nedokázalo vytanout nic jiného, než série Harry Potter a Pán prstenů s Hobitem. Nakonec jsem si vzpomněla na knižní sérii s holčičkou Hildou a na jejího liškolouška. Tak toho bych viděla ráda!

          🎄🎄🎄🎄🎄

            • Chystáš se pozvat 10 fiktivních postav na svou silvestrovskou party. Koho si vybereš?

            Teda vymyslet 10 postav bylo dost náročné, jelikož nejsem zrovna "párty-typ" člověka (naopak se jim spíš vyhýbám a nejradši bych nezvala nikoho :-D). Ale dobře, tady je seznam: Charlie a Nick (Srdcerváči), Nola Kellerganová (Pravda o případu Harryho Queberta), Warren XIII. (příběhy o Warrenovi XIII.), Paul Atreides (Duna), Jo Marshová (Malé ženy), Evelyn Hugo (The Seven Husbands of Evelyn Hugo), Jude (Malý život), Elisabeth Bennett (Pýcha a předsudek) a Puk (série Rafaelova škola). Uznávám, že je to dost výrazně nesourodá směska lidí, ale nevadí. Každá z postav má v sobě něco, kvůli čemu mi ty postavy připadají zajímavé. Tak bych je holt pozvala, abych je blíž poznala, no...

            🎄🎄🎄🎄🎄

              • Jaká postava by se hodila na roli Santy (nemusí to být nutně svým vzhledem, počítají se i osobnostní rysy)?

              Gandalf! Což je sice dost bizarní představa, ale tak na naše poměry je bizarní i Santa Claus sám o sobě, takže proč ne...

              🎄🎄🎄🎄🎄


                A co byste na otázky odpověděli vy??

                Joli

                Žádné komentáře:

                Okomentovat