středa 4. prosince 2019

'Tis The Season Book Tag

Zdravím!

Jelikož se na Vánoce těším asi stejně jako většina z vás, říkala jsem si, že bych to čekání mohla oživit něčím zábavným. Vybrala jsem proto vánočně laděný book tag, který jsem našla zde. Jmenuje se 'Tis the season book tag a skládá se ze sedmi otázek, které se točí kolem zimy nebo Vánoc. A byla celkem zábava ho vyplnit.

  • Máš nějaký oblíbený titul, který opakovaně čteš během zimy?
Ačkoliv už dávno nejsem dítětem, během zimy se nejčastěji vracím k dětským příběhům odehrávajícím se o Vánocích. A ano, čtu je samozřejmě v období Vánoc. Jsou to kratičké příběhy, milé pohlazení po duši - a to je to, co mám na Vánocích ráda a co mám s těmito svátky spojené. Ty knihy k tomu dost přispívají. Jde o tyto tituly: Andělíček Stříbrovlásek, Všetečný vánoční andělíček a 24 adventních příběhů.


 



  • Najdi nějakou knihu, která má na své obálce modrou barvu.
Jelikož se blíží Vánoce, vyberu knihu, která má jednak modrou na obálce, ale také se tematicky hodí do tohoto tagu. Vánoční pohlednice je příjemná oddechovka od Dilly Court, kterou mohu rozhodně doporučit. V období kolem Vánoc rozhodně ideální čtivo. :-)




  • Najdi knihu, kterou bys použil(a) jako hvězdu na vánoční stromeček.
To je docela těžká otázka a dlouho jsem váhala nad její odpovědí, protože jsem nevěděla, jak to pojmout. Ale nakonec jsem to vzala opět podle obálky. Kdybych měla vybrat nějakou knihu, která má krásnou obálku, z níž by se dala vytvořit hezká hvězda, byla by to kombinace obálek knih První a Dcera ze série Selekce od Kiery Cass. Obě obálky by se podle mého barevně hezky doplňovaly a obě vypadají velmi elegantně, vznešeně a svátečně. Mohly by tedy skvěle ozdobit i vánoční stromeček.




  • Vyber nějaké místo, které by bylo ideální pro trávení zimních prázdnin.
Předpokládám, že je tím míněno nějaké fiktivní místo v nějakém příběhu. Asi bych si vybrala Bullerbyn z knihy Děti z Bullerbynu. Celé to místo zní podle popisu krásně, skoro až pohádkově - i v zimním období.




  • Vyber nějakou fiktivní postavu, kterou bys vzal(a) s sebou na zimní prázdniny.
Přiznám se, že tady jsem hodně dlouho váhala, koho vybrat. Nejdřív mne napadlo zvolit si někoho z Harryho Pottera, ale nakonec jsem se rozhodla pro Kita a Daniela z knihy Muffin a čaj od Thea Addaira. Oba kluci jsou velcí sympaťáci a nejen, že by s nimi mohla být legrace, ale také by s nimi člověk mohl třeba i filozofovat nad životem, jak to Kit a Daniel dělají právě v Muffinu a čaji.



  • Jmenuj jednu knihu, kterou máš letos na svém seznamu přání.
Na seznamu bych těch knih měla trochu víc, ale kdybych si měla Ježíškovi napsat alespoň o jednu, asi by jednu z předních příček mého TOP listu obsadila kniha Ďábel v zrcadle od Juraje Červenáka. Je to čtvrtý díl ze série s kapitánem Steinem a notářem Barbaričem. Tuto sérii jsem si zamilovala a první tři knihy, co jsem zatím četla, byly úžasné. Takže bych si určitě ráda přečetla i další pokračování, které zatím nemám.




  • Jaký je tvůj oblíbený vánoční nápoj, cukrovinka a film?
Za svůj nejoblíbenější vánoční nápoj považuju kakao. Nej cukrovinkou pak je samozřejmě cukroví (hlavně linecké cukroví, mňam!). No a film? Rozhodně pohádky - od Tří oříšků pro Popelku, Anděla páně, přes Pyšnou princeznu, S čerty nejsou žerty, až po Šíleně smutnou princeznu nebo Hrátky s čertem.


A co vy? Jaké by byly vaše odpovědi? A jak se těšíte na Vánoce? Já totiž hodně! :-)
Joli

Žádné komentáře:

Okomentovat