úterý 29. října 2019

Knižní sraz v Ústí nad Labem 27. 10. 2019

Ahoj,

dnes bych se s vámi ráda podělila o své dojmy z knižního srazu, který pořádal Martin z Knížectví, a to v neděli 27. října v Ústí nad Labem.



Na sraz samotný jsem se těšila od samého začátku, když jsem zjistila, že budu mít daný den volný a budu moci dorazit. Těšila jsem se na lidi, které potkám, a vůbec na atmosféru jako takovou. Nebyla bych to ale já, kdyby s blížícím se dnem D nezačala postupně nastupovat trochu i tréma a nervozita, protože jsem asociální introvert a tak trochu se bojím sociálních interakcí s lidmi, které (moc) neznám. Ale těšení se bylo nakonec přece jen silnější, a tak jsem vyrazila. A jsem ráda, že jsem to udělala.


Moje kniha do vlaku...
Zážitek to začal být už hned ráno při cestě do Ústí, když jsem čekala na pražském hlavním nádraží a spoj, kterým jsem chtěla jet, měl od samého začátku půl hodiny zpoždění, a to ještě vůbec nevyjel ze své první zastávky. Když jsem pak koukala na Instastories dalších lidí, co se chystali přijet, nebyla jsem nakonec sama, kdo s dopravou bojoval.


Cesta do Ústí nakonec přeci jen proběhla a proběhla v pořádku. S prvními účastnicemi, které mířily na sraz, jsem se pak potkala již na zastávce trolejbusu. Vtipné bylo to, že jsme se tam mj. sešly i se slečnou, se kterou jsem seděla ve vlaku ve stejném kupé a vůbec jsme o sobě nevěděly, že jedeme na stejné místo. 😂


Knižní výměna

Sraz samotný se konal v Martinově restauraci Dutch Delights, kde již bylo plno, když jsme dorazily. Po příchodu jsme se šly přivítat s Martinem a ostatními a já Martinovi hned předala knihy, které jsem donesla na knižní výměnu. Kdo chtěl, mohl donést knihy vyřazené ze své knihovničky, a za ně si pak vybrat nějaké jiné v podobné hodnotě. Což byl příjemný bonus této akce. I když si asi umíte představit, že ve chvíli, kdy jsme si mohli začít vybírat nové knihy, udělal se nával a největší "špeky" byly pryč jedna dvě. Ale nevadí, nebylo to to nejhlavnější na celé akci. :-)

Odpoledne jsem pak strávila ve společnosti velmi milých a sympatických lidí (a taky dvou úžasných pejsků! 💖), a i když nejsem moc povídavý typ člověka, i tak se mi podařilo s některými lidmi prohodit pár slov a vyjít tak ze své komfortní zóny. Hlavně jsem však nasávala příjemnou atmosféru, která na srazu vládla - bylo to strašně fajn trávit čas mezi skvělými lidmi, co mají stejný koníček (knihy!) a rádi si popovídají. Probírala se různá témata a bylo to skutečně úžasné tam pobýt. Úplně mi to dobylo baterky.

Celý sraz ještě okořenila tombola, kterou si Martin připravil a v níž se hrálo o několik balíčků s knihami, čaji a různými sladkostmi. Při povídání jsme ještě mohli zobat různé dobroty a dát si něco dobrého k pití. Celkově byla na srazu tak moc příjemná a milá atmosféra, až mi bylo líto, když už jsem pak potřebovala spěchat na vlak.


Knihy, co jsem si dovezla domů...
Nicméně sraz jsem si velmi užila a jsem nakonec moc ráda, že jsem dokázala překonat svoji nervozitu/ostych a přeci jen dorazit. Ráda bych poděkovala všem, kdo dorazili a s kým jsem si mohla prohodit pár slov. Omlouvám se, že zde kromě Martina, organizátora srazu, nikoho dalšího vlastně nejmenuji. Obávám se, že bych někoho moha zapomenout, což by mi bylo velmi líto, kdybych se někoho takto dotkla. Tak snad se nikdo nebude zlobit. Každopádně doufám, že někdy zase nějaký sraz proběhne, budu na něj moci dorazit a znovu se setkat s tak moc fajn lidmi jako v tuto neděli.

Co vy a knižní srazy? Máte je rádi? Jezdíte na ně? :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat