neděle 7. července 2019

Summer Book Tag

Zdravím!
Po dlouhé době jsem si připravila další (snad) zábavný odlehčený článek s otázkami a odpověďmi na určité téma - tedy tag. Vzhledem k tomu, že léto je v plném proudu, tak se samozřejmě nabízí, aby byl tag právě na téma léto. Příjemnou zábavu! 😊

Jaká kniha ti svojí obálkou připomíná léto?
  • Tady jsem měla naprosto jasnou volbu. V poslední době mi léto nejvíce připomíná obálka knihy Hortenziová zahrada od Marie Lamballe. Posuďte sami! :-)


Která kniha ti rozzářila tvůj den?
  • U této otázky jsem nakonec zvolila knihu Muffin a čaj od Thea Addaira. Je to velmi milá, pohodová kniha, jejíž čtení bylo pohlazením po duši, ač některé pasáže naznačovaly trochu temnější události z životů hlavních postav.


Najdi knihu, která má na své obálce žlutou barvu.
  • Po dlouhém hledání jsem nakonec našla knihu Slavík od Kristin Hannah. Jedná se o skvělý historický román odehrávající se ve Francii v době druhé světové války. Moc doporučuju! Jinak při plnění tohoto úkolu jsem si vlastně uvědomila, že moc žlutých obálek v knihovně vlastně nemám. Tak si říkám, čím to asi bude...


Jakou knihu si nejraději čteš na pláži?
  • Pravda, pláže u nás v Čechách nemáme - nebo aspoň já teda o žádné nevím. 😂 Ale kdybych si měla vzít něco ke čtení na pláži (nebo aspoň na břeh rybníka, abych se přiblížila našemu prostředí), zvolila bych dvojromán Dobrý proti severáku / Každá sedmá vlna od Daniela Glattauera. Je to svižné, odpočinkové, lehce dramatické, milé, úsměvné čtení o dvou lidech, co se seznámí přes e-mail a začnou takto virtuálně rozvíjet vztah-nevztah. A já tu knihu miluju. 


Jaká kniha v tobě po dočtení vyvolala svým koncem bolest či špatný pocit?
  • U této otázky jsem musela hodně dlouho přemýšlet, jakou knihu vybrat. Nakonec jsem se rozhodla pro román Tisíc polibků od Tillie Cole. Kdo jste knihu četli, asi víte proč. Tento příběh končí velmi bolestivě a já u toho brečela. A to je co říct, protože běžně u knih slzy neprolévám...


Jaká kniha v tobě po dočtení vyvolala svým koncem pocit štěstí?
  • Zde jsem vybrala knihu Probuzení Simona Spiera od Becky Albertalli. Ačkoliv kniha v řadě míst není veselá nebo šťastná, tak ten konec je překrásný a já knihu odkládala s úsměvem na rtech a s pocitem štěstí.


Jaká kniha ti svojí obálkou připomíná západ slunce?
  • První, co mne u této otázky napadlo, byla kniha Město schodů od Roberta Jacksona Bennetta, kterou mám momentálně půjčenou z knihovny. Ještě jsem to nestihla přečíst, ale moc se na to těším. A ta obálka.... no já v tom prostě ten západ slunce vidím.


Jakou knihu nebo knižní sérii doufáš, že během tohoto léta přečteš?
  • V létě bych se ráda dostala ke knize Dopisy, které nikdo nečetl od Iony Grey, protože na tento román se chystám už hodně dlouho. Tak snad mi to klapne. :-)


To je pro dnešek vše. A jak byste na jednotlivé otázky odpověděli vy? :-)
Vaše Joli

P.S. Přiznám se, že jednu otázku z tagu jsem nakonec vynechala, a to "What action book had you running for the ice cream man?". Jednak si nejsem jistá přesným překladem otázky do češtiny, jednak ani nevím, zda bych dokázala vybrat tu pravou knihu, která by splňovala zadání. Nemáte někdo nějaký tip? :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat